Lär känna mig

10 saker jag tycker om

- Musik

- Chips, dipp, pepsi (allt tillsammans - annars går det inte)

- Familjen + vovvis

- Johan

- Festivaler / konserter

- Varma sommarkvällar

- Resa

- Lypsyl

- Fest

- Jackor

 

 

 

 

9 saker jag tycker mindre om

- Rasism, fascism, nazism

- Orättvisa

- Lögner

- Skrynkliga kläder

- När man hamnar bredvid en svettluktande människa på t. ex bussen

- Snö

- När man har 10% kvar på mobilen

- Långa arbetspass

- Motvind

 

 

8 saker jag vill göra i framtiden

-Skaffa en mysig lägenhet

- Åka till Hawaii med Julia

- Tågluffa i Europa

- Utbilda mig - vet ej till vad just nu men det lutar mot Polis

- Besöka Coachellafestivalen

- Skaffa en alldeles egen vovve

- Besöka Afrika

- Fira nyår på Times Square

 

 

7 bloggar jag läser (följer inte så många bloggar utan tittar när jag jag inte har något att göra)

- angelicablick.se

- tovewaldemar.se

- finest.se/Biancaingrosso

- lindahallberg.com

- fannylyckman.se

- annicaenglund.se

- fridagrahn.se

 

 

 

 

6 ord som beskriver mig

- Öppen

- Positiv

- Glad

- Vänskaplig

- Lättretlig

- Sällskapssjuk

 

 

5 platser jag tycker om att vara på

- I solstolen på en klippa vid havet

- Sängen

- Uteserveringar med vänner

- Göteborg

- På en fin strand i ett varmt land

 

 

 

 

 

4 saker jag är rädd för

- Att förlora någon jag älskar

- Älgar

- Spindlar

- Mörker

 

 

3 saker jag ser fram emot

- Flytta hemifrån

- Valet 2014

- Fylla 20!!!!

 

 

2 bra filmer

- The Great Gatsby

- Juno

 

 

1 sak ni inte vet om mig

- Jag är i starten av ett shoppingberoende tror jag.

 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll hårt i pengarna <3

2014-08-24 @ 21:53:54
Postat av: "Anonym007jb98"

I starten.. Hmm såg allt hur du fick loss på överby

2014-08-24 @ 23:54:38

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0