Slutet av 2013

Min jul, födelsedag och nyår har varit exemplarisk verkligen.
Har fått sjukt mycket fina saker som jag önskat mig.
Speciellt en present - världens finaste pälsjacka från H&M från bästa Amanda.
Har fått massor annat fint som till exempel smink, presentkort, pengar, tårtfat, pandoraberlocker till mitt armband, smycken, världens godaste bodylotion från Victoria's Secret (Bombshell, har även parfymen), en sjukt snygg bomberjacka från Kappahl (!!!!!) med "kedjemönster", paljettkavaj och massor mer. Är riktigt nöjd.
 
MEN. det viktigaste med dessa tider är all tid man faktiskt spenderar med alla nära och kära. 
Glöm aldrig det att ni är mitt allt.
 
På nyår kom som sagt Johan över hit och stannade här i en vecka.
Vi spenderade vår nyår på Lipz bilket var riktigt kul!
 
Nu är det 2014 och jag känner på mig att det kommer bli sjukt bra. 
Vet dock inte om det kan bli bättre än 2013 för om jag ska vara ärlig så är det svårslaget.
 
Här snackar vi studenresan till Ayia Napa,
träffade Håkan hela TVÅ gånger och fick prata med honom,
berätta hur mycket han betydde för mig, ta kort med honom och krama honom,
Summerburst, balen, studenten, ett sjukt bra sommarjobb på Korttidsboendet,
en vecka i Turkiet med bästa Mandi, fester och utgångar med bästa vännerna i världen, 
träffade Johan igen efter två år som var så himla bäst...
 
2013 går nästan inte att slå men vi får se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0