trött trött trött

Jag är så psykiskt OCH fysiskt trött idag. Har gjort så mycket arbete på jobbet både administrativt och praktiskt. Fick hoppa in två timmar tidigare idag då halva personalstyrkan var sjuka/VAB och det fanns INGEN vikarie att få tag på. Så jävla kämpigt helt seriöst. Som om inte det var nog med det fick jag även hoppa in imorgon. Skulle gjort 7-12 men passet ändrades till en HÄRLIG delad tur. 7-12 + 15-22. Love my life. 
 
JAG VET att jag inte ska klaga. Jag menar inte att jag klagar på mitt jobb. Jag tycker om mitt jobb jättemycket. Detta handlar bara om mig och dessa sjukdomstider. Jag har på senaste tiden känt mig så trött. Känner att jag behöver varenda liten ledig stund jag kan få. Helt seriöst. I helgen somnade jag runt 23 och vaknade vid 11 dagen efter? Alltså jag stensov verkligen. Tror jag behöver sova. Haha!!! 
 
Nej hörrni. På tal om sömn. Jag börjar ju trots allt 7 imorgon så sömn vore gött.
Over'n'out (töntigaste ever att säga så men jag är en tönt)
 
Hon är så snygg, den där Yoncé
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0