Val 2014

Förr var jag inte så insatt i politiken och allt vad det innebär. Jag visste en sak - Jag är röd. I hjärtat. Socialdemokrat. Enligt mig står Socialdemokraterna för ALLAS lika värde. De blåa är mer "jag" och de röda "vi" och jag är sån som människa. Jag är röd. Ärligt talat. Valet 2014 är viktigare än någonsin. För som alla vet har vi ett svidande sår i Riksdagen. Sverigedemokraterna. Vi måste rösta bort det där svidande såret och inte göra så att rasisterna kan hälla i mer salt i såret istället. RÖSTA RÄTT.
 
Jag står inför ett val mellan Socialdemokraterna och Miljöpartiet. Jag förblir alltid röd MEN jag känner att jag gör ett säkrare val genom att rösta på Miljöpartiet så de behåller sin plats som det tredje största partiet. Jimmie Åkesson ska inte få den platsen.
 
Tänk er för när ni röstar. Det är viktigare än någonsin.
 
 
Kommentarer
Postat av: Ms Celino

Johan Payne röstade på SD. :)

2014-10-26 @ 14:09:03

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0