Dancing The Whole Way Home - Miss Li

foto : jag


Skolan idag var väl helt okej!
hela nian ska jag ha franska med åttorna 2 gånger i veckan av 3.
Enligt mig är det rätt jobbigt. Vi kommer ju inte kunna ha vanliga lektioner och
min lärare (som jag inte kan stava namnet på) kan nog
inte ha vanliga genomgångar heller..
Och maten i skolan var väl inte så god heller. Men man överlever. Som vanligt.
Fick mig ett gott skratt på Kemin också!
Jag och Sara såg Pavel utanför fönstret på kemin och började snacka lite om honom.
Sen helt plötsligt säger Elvis ;
VAA!? vem är Padro!???!?
HAHAHA, enligt oss var det riktigt kul. För det rann tårar ner för mina kinder av skratt.
Plus att mitt i allting ska Emil ge oss nya böcker och tar en ordentlig hög men tappar nästan alla på golvet.
Och det gör ju inte saken bättre.
Så jag och Sara nästan dog. Av skratt. Ganska typiskt oss om man säger så!

Dagens Outfit ;
Jeansleggings - BikBok
Svart linne - Gina Tricot
Vinröd kort tröja - Monki
Halsband med kamera - JC

Dagens låt ;
Miss Li - Dancing The Whole Way Home
Lady Gaga Ft Paparazzi Second Time Around - Chillin' Wale

Ikväll ska jag och Amanda använda vädret.
Vi ska gå ut och gå med andra ord.
Vädret är aaaaawsome!
:)

jag saknar dig
xoxo
/rutis
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0