Beroendeframkallande spel

... folk säger att tiden läker alla sår
hur länge menar dom då?


Såg precis en rosa laptop jag vill ha.
huuuur fin som helst om man säger så!
hihi.

Spelat lite Roller Coaster med min drog Amanda idag. Mycket trevligt!
Men beroendeframkallande :oo
ikväll ska jag på kalas och gratta lilla frida som fyller 2 år.
Och Markus Krunegård kommer till Allsång på Skansen idag 20:00 och det får vi naturligtvis inte missa!
han är uuuunderbar <3
På söndag blire Liseberg med braaaaa folk!
Amanda, Sara, Niklas, Johan & Markus

Nu ska jag kolla facebook och redigera lite bilder.
Sen blir det nog mer beroendeframkallande spel!
xoxo,
/rutis


Personligt Halsband - JC, 50 spänn


Chinos - Gina Tricot, 200 spänn - Fotlänk - Köpt i Grekland


Godaste Parfymerna !


rutsara -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade halsbandet där! Köpte såklart dirr ;>

massa kärlek på det <3

2009-08-08 @ 21:27:43
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0