LISEBERG

... Med Johan, Amanda, Martin, Markus och Niklas!
Ni är sjukt bäst, bara så ni vet :)
Hade inte varit kul utan er säger jag bara.
tråkigt bara att inte Markus kunde åka så mke!!
Men han testade iaf!
Bilder kommer tyvärr inte.. för hade ingen kamera med mig.
Men that's life!
Kan nämna också att jag dumpade i Flumeride.
Skulle sätta mig i båten som började åka framåt och då missade min fot båten så jag ställde mig
i vattnet. Blöt upp till knät i några timmar är kul (; Men så typiskt mig.
Dagen måste göras om tycker jag!!! (y'

Har inte varit så aktiv på bloggen på ett par dagar för jag har inte haft tillgång till dator.
Stugan från onsdag till lördag. Hann inte att uppdatera på lördagen heller för vi gick ut och firade
mamma och mikaels förlovning med mat på Italia i stan.
Och igår var jag på liseberg.
I stugan hade vi kräftskiva med Niklas, Lotta, Ulf och Stina.
Vilket var kulkul :)

Har även fotat lite när vi var i stugan så kolla gärna
på dom och kommentera om det är något ni vill tipsa om och sånt!

xoxo
/rutsara


foto: rutsara
Jag glömde skriva att i onsdags firade vi mormor.
Så de blev kalas i stugan.


foto: rutsara
spegelklart. - lite sne bild men ni överlever.


foto: rutsara
"gud så rart"


foto: julia
pussas är mysigt, hähä.


foto: mandipandi
hämta bollar under verandan och huset blev det en hel del av!


foto: rutsara
kräftor som hänger i luften.


foto: rutsara
nikkebooi


foto: rutsara
det växer blåa klockor


foto: rutsara
finaste sis


foto: rutsara
rosagul


TRÖJAN ÄR FRÅN FRÅN SVEA.

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0