jag vill bara spola tillbaka tiden -

Jag hatar att vänta och det är precis de jag gör just nu..
Och att vänta på svar är den värtsa väntan av alla!

Idag har jag och min familj varit i härliga Götet.
Gick runt lite i slottskogen. Det var fullt med folk och avspärrniningar eftrsom Way Out West
startar idag.
Så kunde inte fota alla fina Flamingos (N)
Sen tog vi oss en tur till Botaniska trädgården.
Blev mycet kort på blmmor. Eftersom det var det enda som fanns där typ.
Så bilder på blommor blir det lite av idag.
Efter det gav vi oss av till Avenyn där det var gospel med Nanne Grönvall och massa folk.
Rätt tråkigt faktiskt.
Förlåt för ett tråkigt inlägg.

menmen.
ni får ha det bra!
pussar
/saaaaara




foto: jag


Way Out West - mycket folk


foto: jag


foto: jag


foto; jag


foto; jag


foto; jag


foto; jag   - mkt fjärilar


foto; jag - nanne grönvall

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0