Sara Halfvordsson är MINMINMIN

jag vill påpeka att jag älskar sara.
sjukt jävla mycket.

-
Var ju då somsagt på lager157 idag som faktiskt blev en besvikelse!
Inga snygga kläder och framförallt inte MYCKET kläder.
Men på fabriken köpte jag en sveatröja och en monkitröja.
Eftersom vi var så besvikna så åkte vi inte hem dirr efter lager.
Så vi tog oss en tur in till Borås och gick runt lite på knalleland där jag fyndade en tröja för 50 kronor
och ett halsband med en kamera på för 50 kronor. Snyggt!! =)

Men nu är jag hemma iallafall, och har varit det ett tag faktiskt.
Jag vill ut och fota. Massvis!!
Har inte fotat (ordentligt) på huuuur länge som helst.
Och det kan jag tycka börjar bli stressigt. Eftersom jag känner att jag måste göra det!
Vet inte vrf :o

Igår var jag och sara ute och var med massa folk.
Typ Johan, Niklas, Pavel och Markus. De vaarrrrt kulkul!
Men kom hem försent dock eftersom vi fick gå hela vägen.
haha (a)
Men en kul kväll med trevligt folk =) <3
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0