två saror i ett nötskal var det!

Hej alla underbara människor som läser min blogg!
Haft 2 helt grymma dagar med min lilla Sara.
Igår efter skolan stack vi till bibblan och lånade
Linas Kvällsbok, stack till hemmakväll och köpte godis
för 79 kronor och sen cyklade vi hem.
Vi satt lite framför datorn och kollade lite Dansklipp
på youtube. JAG VILL OCKSÅ KUNNA!
haha!!
Jag är ganska arg för tillfället.
Men Sara är jävligt bra på att lyssna och snacka och allt sånt där.
jag älskar dig, vännen.

Skulle egentligen Fotat Alicia (www.aliciabloggar.blogspot.com)
och Jossan (bloggen minns jag inte) idag men det blev inte så tyvärr..
En annan dag tjejer :)

bilder kommer nu ;











(oserri bild)




läskigt :(


längesen jag tog vattenbilder.






linne - monki
chinos - gina tricot

ska gå och lägga mig tidigt idag.
är så sjukt trött och utmattad efter första skolveckan.
godnattpussar
/ eran egna rutsara
Kommentarer
Postat av: sara :)

naaw <33 älskar dig :)<3

2009-08-22 @ 23:05:38
Postat av: rutsara

älskar dig!

2009-08-23 @ 11:06:19
URL: http://rutsara.blogg.se/
Postat av: jossan !

gör fina bilder, vi får ta det någon annan dag ! du är grym på att fota, pussss :DD

2009-08-23 @ 11:43:12
URL: http://sommarinmyheart.blogspot.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0