rutsara uppdaterar



"Det är på riktigt, Sara.
Sluta hoppas nu."

Ungefär så låter det i mitt huvud nu.
Jag hatar mitt liv för tillfället & jag menar det verkligen.
Jag har försökt att stoppa i mig mängder av choklad men
det hjälper inte som folk säger?
ILLA!!

Iaf, så lyssnar jag på The Voice - of Hip Hop and RnBLätt bästa musiken.
Håkan blir ikväll.
Då ska jag knarka mig hög på Håkan Hellström.
åååh, va underbart!

SKOLAN OM 2 DAGAR.
fyyyfyyyyyfyyyyy.

Nu ska jag sluta klaga.

Imorgon ska jag träffa mina gullungar Hanna Wulcan & Sara Halfvordsson.
Kommer bli hur härligt som helst, har ju inte träffat dom på länge.
Iallafall inte Hanna.
Såå kul kommer det bli!

ajaa, back to musiken.
kyssar !






(strunta i den svarta pricken.)
bilderna är tagna med min gamla digitalkamera.













drömma kan man ju alltid göra,
för ett år sen när vi var på Mallorca !
häääärliiigt mp jag sääga!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0