return the favor - timbaland & keri hilson

Old picture


Jag sitter här oh lyssnar på
grymmaste låten just nu ;
Return the favor - Timbaland & Keri Hilson

Jaa, livet är som det är just nu och jag tänker inte skriva om det.
Men dessvärre kan uppdateringarna kanske bli korta och halvtråkiga.
Men jag ska försöka så gott det går.
Idag var jag på oden med min kära mor.
Köpte ett Lila linne från ginatricot, örhängen och en svart spets-bh som
var för liten.
Men ska nog ta mig in till STORA stan och byta den imorgon tror jag.
Har även lämnat in min mobil idag!
äntligen säger jag bara!
är lite trött på mammas gamla.
Nu ska jag försöka göra något.
Lånade lite fimler på bibblan förut.
Blev "hem ljuva hem" och någon björn gustafsson-dvd.

massa kramar
/ sara

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0