2:a Advent

Julia ska spela match i Lysekil så dom är väl påväg dit nu då..
Och nu kan inte jag somna om så jag tänkte att jag kunde slänga in ett blogginlägg. Igår hade jag en mysiiig dag! Först var jag på överby med Sara, Julia och Julias kompis Sofia. RABIH (<3), Mariette, Eddie, Nicklas och Tove var där så jag fotade dom. RABIH har dom vackraste ögonen av alla. hihi.
Sen frågade någon oss om våra nummer för dom skulle göra en undersökning..
Och nu har jag hittat ett par ursnygga boots från Din Sko jag bara MÅSTE ha. Sjukt snygga!
yeee, Efter idol stack vi hem och bestämde oss för att sticka till Lisebeeeerg.
Så då gjorde vi det. Stannade på Mc Donalds på Ale Torg där det var en galet snygg kille. hahaha.
Men på liseberg la mitt batteri på kameran av :< Så det blev inga bilder typ.
Idag ska jag plugga+kolla Julias andra match som hon spelar hemma.

Ha en bra andra advent!
pussochkram/ rutie

bilder från igår dåå:






















fönster









hihi. mke bilder
Kommentarer
Postat av: AnnaMamman

Fina bilder gumman!!!!

2009-12-06 @ 11:10:20
Postat av: hanna :D:D

Tova äger, Rabie & Eddie suger,

men niklas duger för han är JÄÄÄÄVLIGT lik simon! :O:)))

<33

2009-12-07 @ 20:12:12
URL: http://hannawulcan.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0