jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: jaao
2. Höll du några av dina nyårslöften?: vet inte riktigt om jag hade något speciellt nyårslöfte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: neej
4. Dog någon som stod dig nära?: neej
5. Vilka länder besökte du?: inget ;o
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: för mycket
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: hela sommarlovet 
8. Vad var din största framgång 2009?: hahahaaaaaa
9. Största misstaget?: i somras
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jau
11. Bästa köpet?: MY CAMERA (L)(L)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kolla svaret ovan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: jaaa =)
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: stamp on the ground, sexy bitch
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: ..-
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: för mycket saker
18. Hur tillbringar du julen?: hos Carina med pappi
19. Blev du kär i år?:  jaaaa.
20. Favoritprogram på TV?: Paradise Hotel
21. Bästa boken du läste i år?: tillsammans 2+3
22. Största musikaliska upptäckten?: många!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: har inte fyllt år än
25. Något du önskade dig men inte fick? : har inte fyllt år än
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: minns inte :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: nej
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:  haha, blandad
29. Vad fick dig att må bra?: alla mina underbara vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: håkan 
31. Vem saknade du?: jacob
32. De bästa nya människorna du träffade? ååh, måånga

TRÅKIGT

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0