Näsan rinner, halsen sticker, huvudet dunkar

Ikväll ska jag öppna julklapparna från mamma och co. Hihi. Julmat och sånt blir det också mycket av.
Min förkylning borde bättra sig. Det är ju faktiskt JUL!? Så snälla snälla "gud" ?
Nu ska jag försöka äta lite sen sova och städa mitt rum typ..
Och imorgon på självaste julafton ska jag först åka till mormor och käka gröt och sånt.
Sen runt 15:00 blir det kalle anka och mat hos Carina. Hihi. Åååååh <3 
Detta är nog det enda jag kan säga innan julafton.
Så HA EN RIKTIGT MYSIG OCH GOD JUL!
Man får ju njuta så länge det varar :))

På söndag blir jag 15 och då kan inte polisen ta fast mig för att jag inte använder den lilla söta hjälmen. Yeeees!

än en gång ;
GOOOOOOD JUUUUL MINA SÖTA BLOGGLÄSARE!



xoxo
ruuutiiie

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0