Svar på tal till anonym

"Postat av: anonym

fula och dåliga bilder, så sluta direkt. tack.
och den där minen du gör på vart ända jävla kort, den är ful? du ser tjock ut. okej? så sluta! jävla hora :)"


Det kanske är sånt här man ska vara beredd på när man driver en blogg.
Men då kan jag kanske göra en sån här "svar på tal"
-
Okej, det är upp till dig anonym om du inte gillar dom bilderna och det bryr jag mig faktiskt inte ett dugg om.
Och vad är det jag ska sluta med ? att lägga upp bilder jag själv tycker är snygga? Synd bara att jag inte kommer sluta med det.
Jag tycker det är snyggt om man har lite hull på kroppen. So what?
Jag är inte direkt tjock. Du tänder väl säkert på såna med bullimi och anorexiabarn. Men det är ju du och jag bryr mig inte om det. Så och du sköter ditt så sköter jag mitt. Okej?
Hora tycker du att jag är också? Okej. haha. tack! :D

Kommentarer
Postat av: Mams

Lägg ingen energi på det...

2009-07-06 @ 21:04:30

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0