Summer!

hejhej där!
Äntligenäntligenäntligen
Sommaren är här. Jag har bränt mig i ansiktet. men det hör till nu.
Var på Unda med familjen igår. Riktigt mysigt med sol och bad måste jag påpeka. Det var ju ändå nästan första gången detta året. Eller.. typ iallafall!
Men detta älskar vi och det kan nog alla hålla med om!
Har ju hängt på sanden nu i snitt 3 dagar i rad. Älskar det också. Massa heta seglarkillar där ju! =)
hahahaha.
I tisdags var ju e-type där och bilder kommer upp tillsammans med detta inlägget!
Och snart ska jag på en annan konsert men vet inte vilka som spelar riktigt. menmen..
Kram, njut av vädret nu!
/s

BTW, kanske blir Holland vecka... 30/31/32.. vet inte riktigt när..
six flags here we come!



e-type

e-type

Elin, Julia, Ida, Oskar

Amanda - Unda

Unda
Kommentarer
Postat av: Anton

Var på Unda idag! :D

2009-06-27 @ 01:02:24
URL: http://antonstenander.devote.se
Postat av: sarii

oooh, nice ;))

2009-06-29 @ 15:35:16
URL: http://rutsara.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0