lasse lindh ♥

sötnosar!
Har precis skrivit ut min filmrecension om Bombay Dreams. Världens bästa film om man säger så.
Om ni inte sett den så ska ni absolut göra det!
Jaja, nu ska jag greja lite.. PUSS på lasse lindh

Här är lite ur min recension:

Filmen jag har valt handlar om Ebba. Ebba bor hos sin adoptivmamma och är en vanlig tjej. På fritiden tränar hon simning och umgås med sin bästa kompis Camilla med alla "smarta" råd och alla sina roliga kommentarer. Ebba tycker klasskompisen Erik är väldigt intressant och försöker få kontakt med honom som är väldigt svårt när klassens diva vill samma sak.

Ebba vill så gärna åka till Indien men hennes mamma Anita kommer med bortförklaringar varje gång Ebba tar upp det samtalsämnet. En dag hittar Ebba ett undangömt brev som är skickat enda ifrån Indien. Brevet är skrivet av Ebbas biologiska mamma. Nu bestämmer sig Ebba för att ta tag i saken själv utan hennes mamma. Camilla och Ebba börjar samla ihop pengar till resan på alla möjliga sätt, drömmer om snygga indiska pojkar och att slippa alla jobbiga, snuskiga killar i skolan.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0