frågestund.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - jao
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - njaa.. elr tror inte det
Vem kysste du senast? - johan
Vem kramade du senast?- fredrik tror jag, haha :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nejjj ;ooo

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - jarå
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jaa :)
Sköter du dej i skolan? - hahahaha. kan väl hända (A) haha.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jaa
Haft mobilen på lektionstid? - ja

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5, 3
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - jao
Trivs hemma? - ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - när jag var liten (aa) typ sprang runt huset i trosor. sen frös jag och gick in. ahaha
Har skrikit och slagit din mamma? - när jag var liten har jag kanske slått henne(a) men inte nu. skrikit har jag ! :)
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - ja :$
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - OM jag har ;')
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - herregud ja!<3

VÄNNER:
Du har vänner? - jaaa de har jag (LL):D
Du brukar vara med? - mest med älskade mandi(a)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - LIKE SHIET(L)
Är det okej att ha kill-kompisar? - ´jaa :D:D:D
Har du pussat någon av dina kompisar? - jaaa :D:D
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej (a)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - inte vad jag vet;)


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nästan
Putar med läpparna på kort? - nja
Använder foundation på läpparna? - jao
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar (LLLLLLLLL)
Ditt hår är knallblont? - nejtack


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - yes
När drack du alkohol senast? - minns inte, vet iaf att jag var emd mandi :D
Vad var det för sorts alkohol? - cider
Brukar du dricka alkohol? - inte allt för ofta ;'
Har du druckit öl? - Ja:)
Tycker du om öl? - smakar inte gott

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - gå ju runt och smaskar på G.G, pennor, sudd
Är det okej att vara kriminell? - nej?
Vill du bli kriminell? - yeahfosho!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? -  vet man ldrig, hahaha
Har du suttit i fängelset? - nei
Vill du hamna i fängelset? - tror faktiskt det- hehe?


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - lite
När grät du senast? - håkan hellström
Du har slagit ner någon? - sis
Du har skadat någon med flit? -  ja.D
Har du någon viljat döda någon? - yes
Vem bråkade du senast med? - venne
Du har blivit våldtagen? - nej ;)

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0