LÄS.

Min klumpighet börjar gå över styr.
Jag tappar saker, råkar riva ner andras saker så dom går sönder, snubblar och gud vet allt....
Idag har jag skaffat två nya sår. Väldigt ont gör det.
På tekniken skulle vi bygga torn med sugrör och lim. LIMPISTOLER.
Jag satt med limpistolen i handen som vi hade satt i ett nytt stift i. Jag som inte kan sitta still trycker och det bara öööööser ner lim på mina fingrar. Jag sitter börjar skaka på handen för att det är så in i j*vla varmt och gör så j*vla ont! Sen går jag mot vattenkranen och försöker ta bort lim som sitter fast på mitt ömma finger.
och skinnet ÅKER MED. Smaaaart Sara (i)
Så jag fick ta mig en tur till skolsyster jag. Där fick jag kyla ner min hand för tusende gången med vatten och
fick mina fingrar omplåstrade. Jag ska dit imorgon igen och kolla hur det ser ut.
jotack, jag vet att jag är smart.
RIKTIGT smart.
Nu sitter jag och tycker synd om mig själv med mina fingrar som inte går att skriva med.
Har prov imorgon. Men det känns som att det kommer gå sjuukt bra faktiskt.
TUR DET!

nu blir det mer plugg för min del.
hörs!
/en klumpig rutsara


LÅTEN GÖR MIN DAG <3
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0