Två Two Dos Deux δύο Twee To Kaksi Due Dagar

... Till håkan hellström.
ÅH, snacka om att jag längtar nu!

Jaaa, har haft en precis vanlig onsdag i skolan.
Slutade halv två, stack hem och kokade pasta med ostsås, som sara tyyycker äääär muuummmma.
Och jag har varit duktig också! Bäddade rent i sängen och dammade på mitt rum. Yeeeha!
Ikväll när mamma kommer från jobbet ska vi fixa tågbiljetter så jag och Sara bara kan sticka till tåget direkt efter skolan. Det blir bra det. Har lust att gå en lååång promenad med Amanda idag också.
Fast det har jag väl alltid lust med, men whatever liksom =)
Nu sitter jag typ och gör ingenting, lyssnar lite på Markus Krunegård och Lasse Lindh.
& ska väl ta och göra lite på Hhemkunskapsprojektet. Usch och Fy! =((
Nu ska jag ta med mig kameran och gå och fota eller något..

puss på alla sötnosar 

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0