-

Jaaaa, bilderna visar vad jag och amanda hade för oss igår.
Lagom roligt faktiskt!!
Sen igår kväll var vi ensamma hemma så vi gick ut och gick.
Skulle egentligen träffat Markus och några till.
Men när vi var på Blåsut där dom skulle möta oss var dom på Mariedal helt plötsligt.
NÄÄÄMEN GUUD SÅ TOOKIGT DET KAN BLIII!!!

Men iallafall är det hur fint väder som helst idag och
dagen har spendrats tillsammans med
Isabella som jag inte varit med på länge!
Hade med mig kameran så
vi knäppte några fina bilder =))

I veckan är det disco och maskerad som står högst
upp på menyn!
Men vet verkligen inte vad jag ska klä ut mig till.
Plus att i veckan behöver jag ta mig en liten tripp till överby.
present till puck + ngt fint till discot.

xoxo
/ rutsara






Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0