Ung Utan Pung




Linne, GINA TRICOT - 129 kr.
Blank cardigan, VERO MODA - 200 kr.
Jeansleggings, VERO MODA - ca 300 kr


skjorta, JC - 349 kr








discot igåår var grymt kul.
dansade och sjöng som bare den!!
och varmt var det där inne så svett fanns det gott om bland alla oss.
haha!
Idag på ungdomsdagarna
Snackade emma hamberg.
Shit va grym hon var!
Älskar hennes sätt att snacka. Hon är så enkel liksom.
Och Teatern Ung Utan Pung var huuuur bra som helst dom med ! :)
Har nog inte skrattat så mycket på länge :)
Nääe, Imorgon blir det Maskerad hos Puck.
Och jag kan tyvärr inte säga vad jag ska klä ut mig till.
Så ni får kolla bilderna på lördag/söndag.
För imrogon hinner jag nog inte uppdatera elr något.
Men well..
Nu ska jag gå till tv:n och kolla Idol.
Pusssss och Kraaaaam !

/ saraaa
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0