26 April



gillar bilden

idag skulle jag egentligen gått på Öppet Hus på Birger Sjöberg
men det blev tyvärr inte så eftersom Sara har gått och blivit sjuk (UNDRA VEM DET KAN BERO PÅ!!!!)
Hanna och Johanna skulle till överby, Puck är sjuk och ingen annan skulle gå..
Fick sluta tidigare idag eftersom engelskan var inställd och slöjden blev flyttad en timma.
Så det var helnice! Cyklade hem, jävligt fort nu när jag tänkte på det.
Väl hemma gjorde jag franskaläxan och sånt.
Idag kommer det nog inte hända allt för mycket,
kanske uppdaterar senare men det är så tråkigt för har inga bra bilder på pappas dator.
Så får tänka på saken.. Men jag kan fan inte hålla fingrarna borta
och uppdatera ändå så ni kommer nog ha tur, haha!
På torsdag ska jag på Öppet Hus på onsjöskolan. 
Julia kommer säkert uppträda så kameran komemr ju komma till användning.
KÄnner att detta blev onödigt långt och ointressant.
Ändå ingen som läser. HAAHAH.

DET ÄR FORTFARANDE SYND OM MIG OCH ALEX.
bara en sak ni kan lägga på minnet :*

om inte pappa kommer hem med glassen snart så lär ju jag dö! :o

puss och kram snyggingar!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0