en sjuk sara som uppdaterar

gick hem från skolan igår med göront i halsen, ont i huvudet och feber. KAN DET BLI BÄTTRE?
usch, jag hatar verkligen att ligga hemma hela dagarna och bara glo upp på taket och snyta sig då och då.
Vet ni vad det värsta är? Det är att jag har loftsäng så jag måste gå ner och massa skit och det ringer och sånt.
Jaja, orka klaga.. Barnkanalen står på och jag funderar starkt på att gå och fixa lite frukost med
varm mjölk/te/varm choklad.
haha, herregud.. jag måste säga en sak!
Alla har ju kollat på bolibompa som små och jag har inte kollat på år. Ofta Ylva fortfarande är kvar liksom!
Haha, hon har varit med så länge jag kan minnas. Hihi, så coolt.
får väl kolla då..

kram!



bild från förra året på bella.
SÅ FIN!!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0