in Holland

HEEEEJ ALLIHOPA!

Sitter i Holland nu, kom hit igar efter en lang, lang bilresa.
Pa den lilla akturen sag vi bade hinduer, danska fotbollsspelare, tyska fotbollsspelare och det ar synd att det tyvarr inte blir ett aterseende pa dom daa.. hmm. jaja. LIFE IS HARD SOMETHIMES!
Idag tog vi taget in till Amsterdam, gick lite segt i borjan for att det var nagot fel pa taget men de gick fort sen.. 
Vi kom dit och kakade pa Mc Donald's. Man kunde kaka Bitterballe. Efter bitterballarna stack vi till Madame Tussauds dar jag fick ligga i samma sang som Robbie Williams, GRRRRR, se David Beckham gora lite situps, posa med Marilyn Monroe, Michael Jackson, Madonna och bli skramd av en pirat som dock inte var en vaxdocka. Var laaaangesen jag blev sa radd =) Haha. Efter det gick vi runt i Amsterdam och sag folk som rokte pa. Trodde inte det var sa oppet med det som det var. Jaja.. =)
IMORGON ar det pask. Sa jag sager det igen, GLAAAAD PAAASK!!!!!
Fan va storande det ar nar det inte finns a, a och o. Hihi.

skriver mer nar jag ar hemma i Sverige, kram pa alla! 

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0