rutie med kniven



nya skor.
från trestads skor, 149 kr.
-
hanna stack nyss hem, tack för igår/idag, sötnos! <3

HAHA, måste berätta vad som hände när jag, amanda och hanna käkade frukost imorse!
vi var helt ensamma hemma. Mamma och Mikael hade stuckit till Alingsås någon kvart tidigare.
Vi satt iallafall och proppade i oss massa mackor och juice när vi plötsligt hörde
att en dörr öppnades och stängdes. Jag ropade såklart "HALLÅ!" men ingen svarade.
Vi började bli lite smårädda och amanda ringde mikael. Han sa att det var mamma som hade varit på toa
men det fattade vi att han sa för att vi inte skulle vara rädda.
Så hanna bestämde att vi skulle kolla igenom hela huset. Jag hade först en kniv med mig så ni kan ju kalla mig namnet på rubriken. Fast jag bytte efter ett litet tag till våran "bärbara" dammsugare. Hhihih.
Amanda hade en blomkruka och hanna hade en stekpanna. HAHA!
Så vi var bra beväpnade!
Vi hittade ingen i huset. TRÅKIGT ;/

gått ett rykte om att man är sjuk i huvudet? jatack, vi vet!

kram på er =)
Kommentarer
Postat av: hanna med stekpannan!!

tack själv sötnos, :)))

kalla mig hanna med stekpannan nu mera! :DD

2010-04-18 @ 20:36:34
URL: http://hannawulcan.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0