HOLLAND 2010



Öresundsbron på vägen dit



ett mycket bra köp på båten =)



Inte speciellt rolig men detta är iallafall första bilden som knäpptes i Holland



Erick



Olliver





fanns så mycket coola hus :o



cute





HAHA, snygg min jag har! Detta var iallafall när vi väntade på tåget som skulle ta oss till
Amsterdam. Ser ut som att vi hade något att göra!



SÖTASTE!



Ericksötnos



In Amsterdam











utanför Madame Tussauds, Jennifer Lopez



Julia, Amanda, Lenin





Julia och Prinsessan Diana



Dalai Lama





Mikael och Madonna



Mikael och Bob Marley



Julia och Michael Jacksson



YO GANGSTAS!



JUSTIN BABY!



IGGA MONGOT BREDVID JUSTIN



NI MÅSTE ERKÄNNA ATT RIBBIE SER UT SOM EN RIKTIG MÄNNISKA



einstein



Julia ser lycklig ut



het, haahh



Me and Marilyn Monroe



Brad Pitt



Angelina och Brad



Amanda och... MONA LISA



haha



hahaa, på tåget hem!





så härliga =)



schnygga!







KOLLA VAD JAG HAR LÄRT MIG! :D:D



handla!

hahah



UTANFÖR Albert Heijn, är ungefär som Sveriges Hemköp



Jag är fräsch och osminkad



HAHAHA.,








het på påskafton









WII





gulle





Någon som sa Påskliljor?





vilka charmtroll















PLATTFISK









flörtis :*





bland dom sista som togs i holland, från när vi åkte hem på morgonen



soluppgång



söti



öresundsbron



Gränsen



sista bilden =)


NU VÄNTAR EN HEL VECKAS LOOOOV!

och måste skynda mig nu för ska möta sara om 20 minuter och jag har typ inte börjat göra mig i ordning :$

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0