Frågestund # 2

Måste dina kompisar vara snygga ? Jag skiter i hur dom ser ut, det viktiga är hur insidan ser ut.

vilken är din favoritpizza? Min favoritpizza är Hawaii tror jag:)

Vilka är dina starka sidor? Mina starka sidor är att kunna lyssna på folk om dom har problem, jag kanske inte alltid har värsta svaren men lyssnar gör jag! Sen är jag för det mesta alltid glad och försöker vara positiv.

vilka är dina svaga sidor? Om en person blir sur på mig blir jag väldigt lätt sur på den personen också och när personen frågar om jag är sur säger jag "Jag är inte sur!?" Hahah, sen svär jag sjukt mycket.. :(

vad vill du bli när du blir stor? Just nu vill jag bli polis men har alltid velat jobba med fattiga barn runt om i världen typ som rädda barnen och läkare utan gränser.

Hur mycket smsar du på en dag ungefär? Det är olika, förr skickade jag typ 100 sms/dag men långt ifrån så mycket nu.

Nämn 3 band du gillar? Parken, Snook och Lorentz & M.Sakarias.

vad är du rädd för? Älgar

Vilken är din bästa känsla? När man hör en låt som man verkligen älskar och konsertkänslan!

Vem är din bästa vän? Amanda.

vad är ditt *-tecken? Stenbock

vad dricker du helst en vanlig dag? apelsinjuice eller MILKSHAKE!

vart har du varit på semester? Grekland, Spanien, Holland

är du ...lite blondie enligt dig själv?:p Hahahahaha, ibland kan jag vara helt körd.

bröst eller rumpa? rOOOoooOmpaaaahhh

Vad gör dig sur? Folk som inte kan stå för sina fel, liers och orättvisa.

hur gör man för att få dig i säng? tjata inte ;D

vad har du fär färg på ögonen? Brungröna

kan du tala om en hemlighet för oss?(a) Ja, min blogg har inte jättemånga läsare !

hej !
när fick du mens?
Hej! Jag fick min mens typ sommaren till sexan :)

kokt eller grillad korv? Jag gillar inte alls korv men om jag måste välja väljer jag grillad.

har du långa ögonfransar? nej :(

gillar du billy's panpizza? Det funkar när man är hungrig

om du måste välja, jätte stora eller små bröst? Ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte bry mig :)

vilken är din favoritpizzeria? Pappa Grappa, som finns i Norrköping! :)

vilken är din favvorätt? Grillat kött med potatisgratäng och grekisk sallad med fetaost och sånt !!!

vad menar du med att pitirre har ett syndrom? Han har som en tvångstanke att berätta andras hemligheter till ALLA han känner..

hur gick det senast när du bakade bullar? Bra antar jag :)

Vill du ha bullfika?:D GÄÄÄRNA

vad tycker du om att amanda krancher har en laptop nu? Det är nicenice!

Hur går det mellan maya och martbo? BRAAAA!

När gåre att va sötN? :o<3 SNART HOPPAS JAG !!!!!!!!!!!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0