FRÅGESTUND # 1

Kom hem för någon timma sen så ni får halva frågestunden och del 1 av Kolmårdenresan.

Okej, en fråga som dök upp ganska
mycket var "Är du oskuld-frågan".
Är det verkligen så intressant att veta
om jag är oskuld eller inte?

Skostorlek? 38-39

Vikt? Säger över 60 så får ni tänka själva.

Längd? Jag är 1.73 ungefär

BHstorlek? Ärligt talat?

Har du ett par självlysande trosor? om inte, KÖPKÖPKÖP:D : Nej det har jag inte, kanske får köpa det då!

Katt/Hund? HUND!

Byxor eller trosor? Trosor

Telefon eller dator? Dator

Kyss elelr smek? Kyss

Tight tröja eller för stor tröja? Jag väljer nog stor för det är lätt skönast

Använda string? Inte det skönaste man kan ha=)

Tampong eller binda? tampong

Muse eller The Killers? du MÅSTE välja ett band : Oj, det var svårt men tror jag väljer The Killers.

Brukar du festa? JA, jag dricker en halvliter vodka varje dag.. Men nu på sommaren brukar jag öka lite på festandet =)

Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sedan 19 april 2009

Hur länge har du fotat? I 2½ år ungefär.

Kär i(OM)? jag är inte kär i någon just nu!

Varit kär i vilka? Vill jag inte ta på bloggen!

Gillar vem ?
Ingen just nu =)

Intresse? Fotografera, blogga, kompisar och musik.

saaaara jag har en fråga!!!!!
vill du följa med mig till stugan nästa vecka ngn gång?? :))
men vi får höras! pusssen<3 :
haha, vi kan höras hanna! :)

FAVOritplagg? Det är nog min jeansskjorta!

är du intresserad av mode? Ja, det är jag verkligen

vad står det i ditt senaste sms? Vill du följa med mig?:)

vad har du för någon mobiltelefon? Just nu har jag en kass eftersom min riktiga är trasig. Så den trasiga är en Sony Ericsson C901

gillar du hellokitty? Det är ett gulligt märke men inget för mig !

vad tycker du om låten '' jag har vart vilsen lisa'' tralalala ? Eftersom jag älskar parken så älskar jag låten!

suger eller slickar du när du äter glass? Hahahaha.. Jag suger nog mest

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0