jag dör av skratt!

Måste berätta en sjukt komisk sak som hände igår på festivalen..
Jag och Amanda kände att vi var lite hungriga så vi gick och kollade vad
som fanns att köpa på dom olika små
tälten med mat som fanns inom festivalområdet.
Vi såg att det fanns en våffelspecial och tänkte åååh, va bra det skulle
sitta med varma våfflor med grädde och sylt! Så vi sa att vi ville ha det.

MEN...när vi fick fram maten såg vi att det låg som vi hade sagt våffla fast med
KORV OCH MOS PÅ!? HAHAHAHAHA!! Vi kollade på varandra och ner på tallriken och gick iväg.
Kissade på mig av skratt typ. Men sen blev vi arga.. Jättearga faktiskt!
Jag slänge maten i backen (a) HAhahah. Liksom.. Vi hade då slösat 110 kronor på
VÅFFLA MED KORV OCH MOS PÅ.
Mellerudsvåffla för er som inte vet vad det är. Och med "ni" menar jag typ alla i hela världen.
Det borde stått att det var korv och mos på tycker man ju.

Lite komiskt var det väl?

Kommentarer
Postat av: våffelälskarN

hahahaha oja så jävla kul ändå, men blev pissed off ;) hahha men men, thats life (:

2010-08-02 @ 00:02:44

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0