KOLMÅRDEN IMORGON!

Först och främst vill jag säga TACK FÖR ALLA MYSIGA KOMMENTARER!
Så.. nu när jag sagt det kan jag berätta att jag inte kommer uppdatera
på typ 2 dagar. Eller jag uppdaterar nog på Fredag kväll.
Ska nämligen till Norrköping imorgon och gå på Kolmården.
Usch va rädd jag kommer vara i safarin med alla älgarna..
Men jag får blunda!!! (:
Så uppdatering blir på fredag kväll med bilder från Kolmården helt enkelt!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Danska Paradise Hotel och ett avsnitt av Bella&Tyra Show
sen ska jag soooov och gå upp tidigt imorgon.

Vågar jag ha Frågestund medans jag är borta förresten?

KRAM!



jag vet att denna bilden är RÄTT uttjatad men skit i det nu!

Kommentarer
Postat av: FIA MURAKAS

sv;

Tack ! du har också en finfin blogg ! :)

2010-08-05 @ 03:29:58
URL: http://fiamurakas.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0