I'M BACK!

Ja, jag behövde nog mest en paus från bloggandet någon dag/dagar.
Och dom dagarna kände jag verkligen ett suf efter att blogga så....
JAAG KOMMER INTE LÄGGA NER SOM JAG FUNDERADE PÅ!
Så nu när jag är back on track (som amanda brukar säga) kan ju ni
slänga in lite kommentarer här och där för min skull?
Jag skulle bli jätteglad!
Ni kan fråga mig saker och säga vad jag kan göra bättre? Kanske vad jag mer kan skriva om?
(:

*

Onsdags:
Sov riktigt skönt och drömde underbara drömmar (missuppfatta inte) och blev väckt runt halv sju av att Amanda klättrar upp i min säng. Vi snackade en stund och somnade om sedan. Vid halv nio väckte Mikael oss så vi fick i oss lite frukost innan vi stack till Götet. I Gbg åt vi massa god mat och fika, köpte kläder och bara gillade läget. Solen sken och SNÖN SMÄLTE(!) Vill att det ska vara så i "Lilla Paris" också. Lilla Paris? Vad är det för smeknamn? hahahahahahhahaha! Slänger upp lite bilder från i onsdags, vad jag köpte och sånt =)
Igår:
Var med Sara en stund på förmiddagen. Kanske blir någon bild där ifrån med. Innan jag somnade igår kollade jag och Julia på "Benjamin Buttons Otroliga Liv". Tycker den var en mysig film med en annorlunda story. Så den får 4/5 stjärnor. Ojojoj, den måste man ju se nu.. Tänker ni!  
Idag:
Suttit och pillat lite med nya BILDDAGBOKSBLOGGEN (?!?!?!?!?!)
Sjukt konstigt och väldigt wannabee, men det är ju mina tankar och åsikter..
Blir mys med pappa och Julia tonight med tacopaj och film.
(YY)





Högmidjekjol från Monki, 60 kronor. SJUKT BILLIGT!
Halva Reapriset gillas!



T-shirt från Monki, 100 kronor. Dock inte rea på den men billig (=



HÅKANTRÖJA från Rockhouse 199 kronor. I LOVE IT!
Varför jag valde just det trycket var för att den skivan
är bäst av alla skivor han gjort. Helt underbar!



håkan.. ♥





Igår



Igår

Hetare måste man leta efter




XOXO
Kommentarer
Postat av: amanda

Bra att du är back on track gumman ;)

du drömde om mig alltsåå(A)

2010-02-27 @ 11:24:02
Postat av: julia jjjjjjj

åååh va söta kläder! :)

2010-02-27 @ 17:22:29

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0