GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ALLA RUTOR!



denna sötnosen finner ni på Gina tricot

Varit på överby idag med min underbara pappa´. Fikade på espresso house och bytte min kameraväska till en bättre. Så äääntligen har jag en kameraväska =)
alltså, jag vet inte vad som händer med min kropp men nu dom senaste dagarna har jag vaknat en sisådär 13:00..
Hur ska jag klara av skolan när den börjar om en vacka?..
herreguuud.
Lyssnar på underbara maskinen och snook. Maskinens nya album "Boys II Men" är grymt bra om man faller för sån musik. För dom som gillar maskinen, får ni ett litet smakprov från albumet.


'

puss <3
Kommentarer
Postat av: julia

grattis rutan :*

2010-01-05 @ 16:31:00
Postat av: nicole

och den sötnosen finns i min egna garderob ;)

2010-01-06 @ 14:14:17
URL: http://nicoleemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

och den sötnosen finns i min egna garderob ;)

2010-01-06 @ 14:16:59

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0