HANNA ÄR SÖT!

1.



2.



3.



-

Hej bloggen.

var faktiskt inte lika kallt ute idag och det är jag glad över. Inte lika jobbigt att vandra till skolan då.
Slutade faktiskt tidigare idag också. Hade ingen Elevens Val. UNDERBART!
Efter skolan fick jag, Hanna och Puck skjuts av J-Hannas mamma. TACK ! =)
Så jag följde med Hanna hem då. Så vi fixade lite käk = TACOS+POMMAC!
Till oss, Hannas farmor och Hampus. Det var gött att tjocka sig lite..
Men inte nog med det käkade vi glass också. Ett halvt paket var. DEEEEET NI!
Mummamumma. Fotade ute ocksåå. Bilderna ska jag be Hanna skicka så jag kan slänga upp dom här på bloggen för dom som är nyfikna.

Missy Elliott – Get Ur Freak On - Amended LP Version

Har tänkt bli lite mer insatt på bloggen. Försöka ta kort på dagens outfit nästan varje dag. För det är ju ganska kul att se. Det tycker iallafall jag när jag läser andras bloggar. Vad tycker ni om idén?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, kolla mig på sissta bilder, fruktansvärt ful! :D

men lite glass är aldrig fel, inte så lite heller..:DDDD



älskar min sösara! :D<3

2010-01-15 @ 08:57:51

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0