I'm in love jappjapp

Idag när Mikael kom hem från jobbet kgick han in till mitt rum där jag faktiskt STÄDADE.
Och sa :
- Har du något bra USBminne?
- Jaa.. Det har jag, sa jag lite undrande
- Okej, Har du lagt över bilderna och det från den gamla datorn på det?
- Jaa? Eller typ iallafall
- Va bra, för du lär ju behöva ha det på din nya dator sen..
- Jaa!
- Den nya som står i hallen..
- Skööööjar du!?

Det roliga var att jag inte fattade något först för jag skulle köpa en ny men inte visste jag att han skulle fixa den just idag!!!?

HIHIHI, jag är ungefär SÅÅÅHÄÄÄÄÄR glad just nu =))

såhär ser min nya älskling ut



Jaa, jag är förälskad. Min nya bebis ♥
Kommentarer
Postat av: hanna monthana :D

sarraaa :DDDDD

tror du ja hade otur igår eller ?? :((

vi skulle köpa en till mig, men den fanns inte på lager......:((

<3

2010-01-29 @ 09:07:54
Postat av: hanna monthana :D

FYY saara :DD

jag vill me ha en, & du skulle bara veta igår..:@

vi va å kolla på en data, å så precis när a har övertalat pappa å mamma så kommer ju då gubben & säjar att den är slut & kommer inte komma int eheller...:(<3

2010-01-29 @ 09:09:38

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0