kärlek vid sista ögonkastet . . .



"Jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut, det är min dåliga vana"
Just nu är Maskinen mina favoriter. Dom är så grymma!

Sista dagen på lovet. Känner en stor klump i magen för jag har inte vönt tillbaka dygnet och det känns ju rent ut sagt fel och förjävligt. Men det får jag ta i tu med ikväll. Får väl räkna får tills jag somnar vid si sådär halv 3..?
Nej då.. Jag ska nog klara av detta. Haha.
Dagen har varit riktigt kylig. Var och checkade Julias första match för året som tyvärr blev förlust. Gick hem och höll på att frysa bort. VARFÖR KAN VI INTE BARA FÅ LITE SOMMAR!?
plus att mina örhängen färgade av sig. Typiskt Gina Tricot.

aight..
nu ska jag snart fixa mig.. varför så tidigt vet ni ju..

SKOLA.

nej


jag


vill


inte.

ha det bra!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0