Bilderna från Liseberg





Det första vi åkte var Flumeride. Vem satt först om inte jag? HAHA.
Fick 2 vågor över mig, häääärligt i värmen va!


Fy och faaaasa vilken panik jag hade innan jag åkte Uppskjutet.
Klarar inte höjder för fem öre. Men det gick, det gick!!!


Där åkte vi iväg..



Var glad när det var klart, syns inte det? Min dubbelhaka är ju beviset !!! :DDDDD


Kolla va stooooolt man kan vara!


ROSA ÅKBAND IN MY HEART♥♥


BEN & JERRY'S


Sara köpte en kaka medans...


... Hanna &....


.. JAG köpte var sin Milkshake som bestod av smakerna Chocolate Brownie Fudge och Caramel Chew Chew!


Var sjukt mycket godare än den såg ut..


vi var normala i kön.


Ah, asnormala!

Jag och Sara kollade 3Dbion



HAHA, sen tyckte ju vi att det var kul att det bara satt killar på ena sidan.. Eller.. Jag tyckte det iallafall! :D


Närmre titt på KILLSIDAN, naaw.. kolla va dom skriker =)


JOHANNASÖTNOSA!


Synd att det inte synd att jag och Sara skrev "S A R A" på våra händer :( Annars hade jag köpt kortet!

En bild på våra långa fötter får avsluta detta inlägget! =)=)
TACK FÖR DAGEN TJEJER, fan va kul det var!!! :o
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0