Då var det bestämt!

Ja, jag bestämde mig för en sak idag.
Kollade på 112 eller vad det nu heter som går på TV4+
och tänkte att "KLART SOM FAN JAG SKA BLI POLIS".
Så jag och Hanna ska börja träna nu.
Varje svordom = 2 armhävningar på tå!
DÅ KÖR VI!

Mitt schema för veckan som kommer är fullpackat

MÅNDAG:
Överby med Sara
TISDAG: Hemligt
ONSDAG: Liseberg med Hanna, Johanna och Sara
TORSDAG: Grillning med klassen
FREDAG: Stugan
LÖRDAG: Stugan
SÖNDAG: Stugan


Ibland är det bra att ha en syster som åker till Stockholm med sin kompis.
Speciellt när hon smiter in på Monki och köper med sig detta söta linnet till mig!
Älskar dig världens bästa syster, har saknat dig!<3


Sen kan man ju försöka rita liksom. MVG i bild var det va? HA-HA!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0