foton från gårdagen



fail på mig, haha










jävlar va osäker jag ser ut :o









Mer bilder kommer väl komma upp någon gång.


Herrejesus va varmt det har varit idag. Precis som utomlands!
Som Amanda skrev på Facebook "Kom precis in från Turkiet".
Hahahahah.
Och jag kände mig som en skruttig spanjor som behövde en siesta
när jag låg på studsmattan och stektes av den varma solen.
Det var ju inte bara solen som var varm idag utan vindpustarna som kom (typ 1 gång i timman)
var också varma!!! Menmen, man ska inte klaga!
Så länge man har tjatat om att man vill ha sommar och sol:o

Snart ska jag käka lite, Grillat står på menyn
och jag är hungrig så det lär väl trilla ner endel!

PUSS!
Kommentarer
Postat av: Bella

Gårdagen var bäst! (: "urstäkta, skulle jag kunna låna lite brunkräm?" hahahahahah

2010-07-03 @ 20:45:00

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0