hih, stugan

Ja, jag har varit i stugan sen i torsdags.
Den ligger typ en mil utanför Mellerud, för dom som inte vet vart den ligger.
Vädret har varit underbart så jag har solat i stort sett hela
helgen men har inte fått färg typ. Eller okej, lite då men.. hihihi.
Midsommar spenderades tillsammans med familjen. Mysmys!
Badade, vilket var SVINkallt. Uuuhuhu :o
Men nu är jag hemma och såklart måste man uppdatera så fort som det går.

Imorgon åker jag till Hannas stuga och är borta till
på onsdag så uppdateringen blir lite seg i några
dagar till men ska försöka uppdatera innan vi åker.

Lite bilder som togs i helgen;





¨

SÅÅÅHÄÄÄÄR MYCKET FÄRG HAR JAG FÅTT!! not, lite smått redigerad men inte mycket.







Min kamera var cp på självaste Midsommarafton så har inga bilder nästan ;/
Kommentarer
Postat av: juliaa

jag har tagit alla bilder utom den på din bränna, blomman och håkan bilden xd ;D



myysigt hade vi det!:)

2010-06-28 @ 11:40:19

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0