23 mars

Hejsan!

Tisdagar är faktiskt rätt kul vad jag känner för tillfället. Började med musik, fysik och sen matte och efter maten hade vi franska, svenska och tillslut kemi där jag hade omprov. Fick G, som tur var! Och på tal om betyg fick jag ett klart VG på Nationella i svenska uppsatsskrivning! Sköööönt!

Sen efter skolan stack jag och Sara hem och käkade. Efter det hann vi inte speciellt mycket för vi stack och kollade på Julias match. VIIINST! Julias mål var hur snyggt som helst! 
GRATTIS BRÄTTE!!!!

Nu måste jag gå och ta massa lipsyl på mina läppar för dom svider.

Btw åker jag till Holland om en vecka ungefär, kommer fota megamycket!



Kommentarer
Postat av: julia

FICK NI VETA RESULTATET PÅ SVENSKAN!? :OOO

bajs att va sjuk -.-'

2010-03-24 @ 14:53:55
Postat av: sara

haha du mitt vg va lika starkt som julias mål va grymt :D(aaa)

hahaha nää jag ska inte mobba dig, vi hade ju grymt kul så...:D:D<333

2010-03-24 @ 18:09:11

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0