smink



Maybelline - Dream Matte Mousse, ca 132 sek
En riktigt bra foundation i mousseform.
Har alltid varit jättenöjd med den. Täcker det mesta och håller länge.
När man har applicerat den ser man snabbt mycket fräschare ut.


Maybelline - Mascara, ca 135 sek
Köpte denna idag för den har fått så himla bra i test.
Många jag känner har den gula så jag får vara den "första"
jag känner som testar denna.



Great Lash - Mascara, 79 sek
Har alltid haft denna innnan, vet dock inte vaför
för den suger faktiskt. Haha.
Men den är ändå ganska bra om man vill ha ett "vardagligt" utseende.
Vilket jag inte vill eftersom jag har så korta ögonfransar.

Sen har jag massa ögonskugga och annat från H&M.
Många tycker H&M's smink är dåligt och så bara för att det är billigt.
Det tycker veckligen inte jag! H&M har färger för alla och
det håller länge!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0