det ni inte vet om mig kanske ni vet nu

Lovar du att vara ärlig? ja okej då
Du heter:  Sara
Smeknamn: Sari, Sorbe, Rutiie, Sara B med huvudet på sne
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ane Brun – True Colors (Bonus Track)
Beroende av: mascara, kramar, datorn
Vad behöver du mest just nu: GODIIIIS!
Vad tror folk om dig? ask them
Stämmer det?  fråga mig när du frågat dom
Vad får du oftast komplimanger för? allvarligt? jag vet inte
Vad säger du för att imponera på någon? suger på att imponera på folk
Hur imponerar man på dig? killar som spelar gitarr är något jag verkligen faller för. men var dig själv annars haha.
Brukar du skratta för dig själv? jaa, det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hihi bra:)<3"
Var bor du? vänersborg
Trivs du där: både ja och nej!
Äger du några converse: yeah
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: är lite småfull hela tiden ;)
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: pälsdjur och pollen 
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: köpa ett objektiv. HAHA
Hur svarar du i mobilen: hallå , hej, tjalom
Vem ringde du senast? sara
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mormor sa " får jag prata med henne då "
Antal timmar sömn inatt: oj.. 8 timmar typ
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: försöker
När mår du bra: när jag är nöjd haha.
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: blandat
vad tycker du om fötter: dom sitter där bara, orkar inte bry mig
Vad/vem saknar du: dig
Hade du en bra kväll igår: jaa :)
Favorit dryck på morgonen:  juice. smoothie
Rakar du benen: yes!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 11
Är du blyg? kan vara jävligt blyg i vissa sammanhang annars är jag inet så blyg tycker jag
Sysslar du med någon idrott: nej
Vill du hellre ha mail än brev:  brev är gulligt :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: allt är möjligt
Har du spytt offentligt: haha
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle sett hur FA-AAN killar tänker
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Är du bortskämd: tkr jag inte
Vad gör du i morgon: skooolan
Vad är det värsta du vet? ljugpottor och kompisar som sviker
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det varierar allt (:
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? upp till var och en tycker jag
Vad längtar du till? våren
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja :)
Vad använder du för shampoo? barnängen "yoghurt och aloe vera"
Vad är det finaste du fått? kompisar (y'
En speciell dag du minns: finns så sjukt många!
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: don't think so
Om fem månader: haha, BRA FRÅGA!
Du samlar på: nagellack, örhängen och bilder
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: amanda, sara
Gillar du golf: ni som känner mig vet
Vilken tid gick du upp idag: 7 :'/
Har du sovit i din egna säng inatt: yes sir
Har du strumpor på dig nu: ouiii! :D
Är det okej att gråta:  som fan
När grät du senast: minns inteeee duue
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA och bjuda alla mina kompisar på värsta resan
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 typ
Har du piercing: öronen.. hahaha
Vill du gifta dig: inte nu iaf!
Vill du ha barn: jaklart
Solar du ofta: nej =/
Är du bra på att laga mat: smaka?
Är du flygrädd: lite :$
Hur vig är du: är inte vig :o
Är du musikalisk? ja typ så
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten fan
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's och halloooonglass
Tror du på ett liv efter döden: om man är odödlig då?
Tycker du om sushi: har inte smakat och vill inte göra det heller
Vad äter du helst när du ser på film: glass och godis
Bor dina föräldrar tillsammans: nejjjj
Har du tandläkarskräck: lite faktiskt. gillar inte att gå dit
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inte morgon iaf
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp
Biter du på naglarna:  händer
Röker du:  nej usch!!
Hur ofta tränar/motionerar du: nevvaah evvaah ??
Senaste låt du hörde: Justin Timberlake - My love



har man tråkigt så har man

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0