bowlingtjejen, HAHA

Värsta chillidilldagen idag i skolan, hade tre lektioner och efter maten hade vi två timmars håltimme och efter det bowlade jag, Hanna, Johanna och Sara. Jag kom tvåa. Grym som man var tappade man bowlingklotet bakom sig två gånger. Det gled ju fan ur handen. Jag menar.. Hur mycket fett är det inte på banorna? Hahaha.
Ska snart till överby och klippa mig. YEAH RIGHT!! Vet inte om jag sa det igår men jag var ju på överby igår och köpte balklänningen. Rätt snygg, en enkel svart utan axelband från flash med tyll under. Jättefin:))

Nu kom jag på ännu en sak som hände idag!
När jag kom ner och skulle sticka till skolan var min cykel borta!!!! STULEN!
Hejdååååååå världens härligaste.. :'(
 
Skriver efter jag gjort klart min inlämningsuppgift ikväll.

xoxo

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0