cool_chey_94 ?






VET ATT NI ÄLSKAR MINA POSER! (H)

Nu är det såhär att vi har haft ännu en dansdag på skolan som hålldes idag.
Var bara för niorna dock. SÅ NU KAN LILLA RUTSARA DANSA VALS OCH RIKTIG TRYCKARE!
Inget mellanstadietjafs nu inte ;)
Jag och Emil "DURKASLURKA" Wegberg gick nästan till final när vi dansade twist!
Var riktigt kul och SVETTIGT! Så fick byta kläder när jag kom hem för ska snart till överby med mammsen och kolla klänning till balen som är OM 2 VECKOR!!!!
shit my god sägert jag bara, jag vill inte sluta 9:an!!! :(:(:(:(

Nu ska jag kolla FB och lyssna på mina favoritlåtar;
Eminem – Not Afraid - Explicit Version
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
Black Eyed Peas – One Tribe
Sean Kingston and Justin Bieber – Eenie Meenie

Kommentarer
Postat av: julia j

dansdagen var riktigt kul tycker jag :), du & emil var grymma! ;D

2010-05-24 @ 21:04:35

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0