Från igår



hannagreken



puckgreken



rutsaragreken







juliagreken rutgreken



rutgreken ruckgreken juliagreken


 saratönten



elvis... avklädd



emmanågonting



marcustyptönten



KUL PÅ GYMPAN, jag klarade inte av att stå längst ner.
Kändes som att mina armar skulle gå av som tändstickor.



emil ser jätteglad ut



hannatönten!



Efter skolan åkte jag och sara först till mormor och fick bulle och saft.
Vi visade även uypp oss som snyggaste grekerna.



Sen tog vi oss en tripp in till stan där vi satt vid vattnet och käkade kärlek.



vi lyssnade på kärlek också (Kärlek = H.H)


Min dag i bilder och lite text.
Nu lyssnar jag på en skön låt som påminner
mig om discot som var för några veckor sen.
Vet ni vad?
Helg är fint.
Känns som veckan varat i ett år eller två, mm jaa..

DMX – Party Up

pussochkramjagvetattjagärhet.

Kommentarer
Postat av: sarrrruuuuuu<3

hahahah på en bilen där jag står på den där fuula snoppliknande sten saken så ser man ju inte hur grymt cool jag är som kunde balansera såå där grymt!!!:D

(ganska stolt) (A)

men det va en grymt bra kväll med mkt mkt KÄRleck!!:D<333

2010-05-11 @ 21:44:23

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0