hagel......

Blir så himla glad när man loggar in och har fått kommentarer som :
"Är första och inte sista gången jag tittar in på din blogg".
Sånt kan verkligen göra en hel dag!
Tack så mycket! =)
Älskar verkligen kommentarer, seriöst.. Blir lika glad varje gång!
Bjuder på en bild med mitt nyslingade hår som kanske inte kommer synas jättebra på bilden men ni lär se mer!
Next week ska klassen till Sikhall och sova över där. Blir huuuur kul som helst!!!!
Var lite sorgligt idag på biologin, Lena började gråta lite för det var
våran sista lektion med henne.. Så jävla hemskt!
kommer sakna allt på torpa så himla mycket..

Nu ska jag kanske fixa mig lite för känner mig svinigt ful efter en tur hem från skolan i hagel och regn.
En tanke som slog mig på den lilla turen var att hagel gör grymt ont att få på näsan.
Det trillar ner i världens fart ju!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: anynom :O

Varför är du så söt? Jag tycker du är jätte söt.

2010-05-28 @ 17:56:50
Postat av: henrik :3 vicarius @ bdb

PANG! så säger det när man skriver in webbadressen till din blogg och trycker på enter:D allting är kul att läsa, ögonorgasm varje gång man kolla (A)

måste följa din blogg mer nu känner jag :D

2010-05-28 @ 18:48:28
Postat av: josefin

du är så grym sara!

slingingen blev jättefint!

läser varje dag, fortsätt (L)

2010-05-28 @ 18:54:48
URL: http://www.writtenbyme.devote.se
Postat av: älsklingsböögen ;D

BLIR INTE KUL UTNA MIIG SKULLE DET STÅÅ ;Dnee skoja blev riktigt nice faktiskt ;D<3

2010-05-28 @ 22:55:57
Postat av: älsklingsböögen ;D

INTE KUL UTAN MIG SKULLE DET JU STÅ ;Dne skojaa bah men ´slingorna blev ju fna nice juu ;D<3

2010-05-28 @ 22:57:19

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0