layers, nya favoriten




denna bilden har ni ju sett förut. Nu med löv jag fotade igår.





har för tillfället fastnat för "layersredigeringen"
så det kommer förmodligen komma mer av det!
plus att piano är min nya favoritsak att fota.


dagens små sockertoppar:
Parken – Låt Mig Få Följa Dig Ner
Billie The Vision & The Dancers – A Man From Argentina
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
The Wannadies – You And Me Song
Håkan Hellström – Visa Vid Vindens Ängar

På tal om Håkan, ni Håkanfantaster har väl läst att han släpper sitt nya album i oktober?
Så min oktober kommer inte bli dyster av allt regn som faller,
den kommer istället lysas upp av Håkan Kärlek Hellström.
Han ska även på en kort turné, JAG OCH SARA SKA KÖPA BILJETTER OCH SE HANS KONSERT I SKANDINAVIUM.
Snacka om att jag gjorde massa glädjeskutt när jag fick reda på detta.

NYTT ALBUM, NYA TEXTER, NYA MELODIER!
Jag älskar Håkan Hellström!!!!!!!
 
Ni får gärna lägga en kommentar om bilderna!
Kommentarer
Postat av: saraaa UUu:D<3

hahahah jasså vi ska kööpa biljetter å kolla på h.h :D

ahhaha joo men det är klart vi sak :D(L)

2010-05-12 @ 20:32:37
Postat av: Sebbe

Grymma bilder. ;)

2010-05-12 @ 21:31:00

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0