Lite ont i halsen efter gårdagen

Kvällen i kort:

Underbart, tårar som rann ner för mina kinder (läs: jag hulkade så mycket jag grät) 
när han sjöng "Nu kan du få mig så lätt" och "Gårdakvarnar och skit".
Över miljarder glädjebomber som smällde i min mage.
Över 10 000 glada Håkanfans som stod upp och klappade i takt och 
sjöng högt och falskt. Fick rysningar och lycka spred sig i hela min kropp.
Jag har sagt detta många gånger förr..
Det finns inga som du Håkan, du är helt magisk.

Ville inte att kvällen skulle ta slut och det var väldigt fins när han avslutade
med Vi två, 17 år. Väldigt fint avslut faktiskt..
Alla 10 000 människot stod kvar när låten var slut och sjöng.

Åååååh, jag är helt tom.

Den här kvällen var det bästa jag varit med om i hela mitt liv.
UTAN TVEKAN.

hihi, var tvungen att köpa Två steg från Paradise, signerad också.


-fina fina fina fina håkan-
Bild från aftonbladet

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0